Home Twitter Instagram YoutubeChannel

Road to Program


Assalamualaikum, and Hi

Seperti biasa, orang lain sedap cuti, me and my team kena datang kuis untuk pebentangan paperwork semester hadapan. So far, semuanya berjalan dengan lancar just kena betulkan implikasi kewangan je. Well part tu memang selalu fail lah. ahahahah. Kertas kerja kali ni siap awal sebab kitaorang buat beberapa minggu sebelum exam on our last meeting. Alhamdulillah, ahli kelab kitaorang pun dah bertambah. First memang lah susah nak tarik orang but once dorang dah tertarik sediakan jealah borang untuk dorang isi.  

To all my pengarah program, best of luck. I am so proud with each person of my club members dia punya kegigihan tu yang buat aku rasa macam nak nangis. Sampai sanggup meniaga dan keuntungan meniaga tu disumbangkan jadi duit tajaan. Terima kasih semua atas semangat dan kegigihan yang korang tunjukkan. Dia secara tidak langsung menaikkan semangat aku and will try give my very best untuk semester hadapan.

Dorang semua, sangat melayan perangai aku. Tapi aku jenis yang time kerja-kerja, time gurau lantak lah nak gurau macam mana sekali pun. hehehhe, Seriously, aku sayang semua anak-anak buah aku. Jom fight untuk semester hadapan. #programprogramjugabelajarjanganlupa. 



Part of our MT program semester hadapan.