Home Twitter Instagram YoutubeChannel

Izza Project 2016!


Cuti sem kali ni sangat berbeza dengan sem-sem yang lain. Im totally rindu sangat dengan arwah opah. Masih terasa dia ada dengan aku. Ya Allah.

Finally! izza have done her diploma. So cuti sem selepas ni mungkin aku, aspa and haikal jela. Sebab bulan 3 izza dan masuk degree dah. Tahniah Ja! nanti mesti jarang nauw jumpa sama macam kes iya lah nanti ni. hahahah. 

So, perbaharuan yang aku buat sekarang ni, semua aktiviti aku dekat luar semua aku buat vlog. But takdelah update daily. Mungkin on cuti sem juga kod. First vlog have done uploaded on youtube tengok nanti ok. hahahaha, first time tu aku rasa malu lah sikit. Janggal pun ada, tapi nak taknak aku kena practice juga bercakap dihadapan camera biar biasa nanti. Well practice make prefect. InsyaAllah. Part of my bidangkan. Malu tu kena simpan sikit. ahahhah. 

First vlog, aku cerita pasal perjalanan aku pergi ke melaka teman izza on her new project for this semester break sekali ambil adik dia dekat Sekolah Menegah Teknik Melaka. 


Gambar, dekat social media yang lain aku dah letak yang cantik, so kat sini kita kasi buruk sikit. Hhahahah. GURAU je, i love you ja! Aku panggil dia "USAHAWAN MUDA" Serious talk banyak sangat plan dia so stay tuned for her upcoming collection. Oh yer, dekat bawah ni ada dua ig shop dia yang aktif. Satu when she be a dropshiper and second her own ig shop.








Jadi, inilah 2 instagram yang dikendalikan oleh dia dan saya sendiri. untuk Vlog pertama kitaorang jangan lupa tengok okay. Lots of love Adibah.