Home Twitter Instagram YoutubeChannel

Brownies w My Girls and Azfar



Semalam kami buat brownies bersama. Sebab nak suprisekan birthday seseorang. So after aku habis masak, dorang semua kumpul dekat rumah aku.

Kemeriahan dia jangan cakaplah. Sama macam 7 kali raya, nak buat satu brownies je. Hahahahha,

Okay!, ni first time aku buat kek tanpa mama disisi. Amik kau! Alhamdulillah, aku ingatlah juga basic2 yang dia ajar. Campur dengan dua chef celik kita. Izza dan Iya. Iya ni bakal cikgu KH so dia memang dah biasa buat kek and semua-semua ni campur dengan bakal isteri sorang ni yang kecil molek tu.

Bising punya bising, bebel sana bebel sini, Brownies kitaorang siap lah dalam pukul 5.00  buat start pukul 4.00 lebih macam tuhlah tinggal nak masukkan dalam oven je. Then suddenly our sifu balik,iaitu mama, terus belari aku pergi dekat dia, ajak pergi oven suruh tengokkan brownies kitaorang.

and we did it! mama kata mission completed!!! ahhahahaha. Yang Aspa kemain kalut kalau kek kitaorang tak jadi, last-last dia yang cakap sedap! aspa ni susah nak cakap makanan kawan dia buat sedap! so yang ni kami berhasil buat dia cakap sedap!!!. Kemudian, kiatorang paksa dia post dekat twitter and Insta kalau nak gambar "Hodoh" dia selamat. hehhehe. Sekali dia post dengan caption "kek brownise janda bersatu !!! mari cuba pasti nak lagiii !!! ayuhhh" hahahahhah, since when kitaorang jadi janda? Aspa??? "ergh"

So here our video and was uploaded on yt just now. And kalau nak order our brownies you can contact me to proceed order.

Email
adibahamandika@gmail.com

Byebye, xoxo Adibah