Home Twitter Instagram YoutubeChannel

// Semester 2

Assalamualaikum, Selamat Pagi dan Selamat datang ke blog saya.

Berhabuk blog aku sebab dah lama gila tak update heheheh. Serious busy gila ngan assingment. Yeayyyyyy!! Ada cerita happy nak share! Aku dah habis sem 1 dan masuk ke sem 2. Tapi yang tak bestnya Cgpa aku. Hmm. Aku still masuk sem 2 cuma kali ni aku kena strunggle lebih lagi dari sem 1 nak naikkan cgpa sebelum kena tendang. UiTM kalau kena tendang lagi susah. Sebab dia akan blacklist nama kau dari U dia.
Okay cerita happy dia! Aspa kawan baik aku kat KLIA ni satu U ngan aku!!!! Alhamdulillah. Aku rasa happy gila. Kenapala kau tak masuk sekali ngan aku dulu. Tak silap aku dia pernah dapat Interview UiTM tapi course lain. Alhamdulillah ni satu course pulak ngan aku! Serious aku tabik gila ngan aku. Boleh lah teman aku sana, sini macam biasalah. Masa first jumpa kau kat Sri Iskandar serious aku rasa nak nangis gila!

Semester 1 banyak gila benda aku belajar and aku ada 1 paper kena repeat. Apa lagi aku ambil kelas sama ngan aspa lah!! Duduk sebelah dia. Hhahahah, yang kelakarnya kalau tak buat kerja datang studio awal2 buat. Assignment majoritynya aku banyak buat kat studio lah dengan dia. Dia ni perfectlah kalau bab LK ni. Yela mana taknya A kod LK dia. Kemana-mana aku pergi ngan dia je. Macam makan ke apa ke. Well as usual orang mesti akan cakap kitaorang couple punya. Tapi kitaorang dah biasa dah kena benda2 macam tu since sekolah lagi. Jadi kitaorang buat don't know jelah. Sebab dah biasa sangat dah. Kadang2 lepak sekali ngan budak2 KLIA. Tapi ila tak join pun. Hmm.

Semester 2 ni lagi mencabar beb! dengan subject repeat aku nya. Haih, serious aku serah pada Allah je ni. Okay sem 2 ni banyak sikit site visit dia. Pergi KL. Ini paling tak puas hati lah. Kena duduk dekat area BB yang banyak bar pulak tu. Ya Allah, fikir nak buat kerja je. Nasib tak lama duduk situ. Abang aku dah bebel2 bising kat aku. Haih mana tak sayang abang aku. Aku punya site dahlah jauh. Titiwangsa. Hahhahah. Besar cantik pulak tu tasik dia. Habis je site visit sepatutnya cuti raya cina. Tapi itu pun macam tak cuti! sebab apa taw, sebab assignment berlambak gila tersusun. Act site visit aku tak habis lagi. Sebab salah tengok tempatlah apa lah. So kena lah turun KL lagi. Apa lagi yang teman aku aspa lah. Hahahhaha, hurm. Dia boleh pulak cari jodoh time2 aku tengah site visit. Tak guna betul. Hahahhaha, apa2 Tq for everything aspa! Kau memang terbaik!!. Nah akk belanja gambar! Byebye. xoxo.

Peneman Setia. 

Dia ngorat yang tudung merah tu. Not me okay! The kecik One.