Home Twitter Instagram YoutubeChannel

// Keputusannya.


Assalamualaikum dan Selamat Malam Semua. 

Alhamdulillah selamat sampai dengan selamat dari UiTM SI. Okay my last decision is Im Quiet. Jodoh aku ngan UiTM dah takde mungkin rezeki aku kat tempat lain. Im done do solat istikharah untuk benda ni. Hati aku dah muktamad nak berhenti. Naik je cuti raya cina settle kan kerja apa semua aku mohon surat berhenti. Ya Allah, sedih dia jangan cakaplah kan. Kebiasaanya kalau bab2 balik SI ni memang abah yang akan hantar, ambil aku. Tapi masa aku berhenti mama ngan abang jat yang datang ambil. Korang boleh bayangkan tak sedih dia macam mana? Aku tahu abah tak sanggup tengok aku berhenti, aku tahu abah taknak tengok aku sedih. Tapi aku dah takde peluang lain daripada aku teruskan dan terkandas di tengah jalan lagi merugikan masa aku. hmm, aku bukan setakat think twice more than twice aku fikir. Takpelah. Allah tahu, Mungkin lepas ni menyendiri sekejap sehingga waktu yang tepat untuk aku update balik blog ni.