Home Twitter Instagram YoutubeChannel

BIRTHDAY SUPRISE



HAPPY BIRTHDAY

Suprise, perkataan yang tak pernah hilang dalam kamus hidup aku. Betullah kata Hafizmahamad bila dapat suprisekan untuk someone benda tu rasa puas. Betul lah dia cakap, sebab aku dapat rasa benda yang sama. Haha. And Alhamdulillah Odorokibento and The Team berjaya untuk suprisekan dua orang dalam satu masa. Ya Allah, pening juga nak planned suprise untuk dorang berdua ni. Punca dia, sebab lambat dapat confirmation. Sampai aku, dah tak tahu nak planned macam mana dah. Hahaha. Siap ada planned A, B, C yes you must have a lots of planned supaya benda tu jadi. Doa Usaha Tawakal. Apa-apa letak Allah no 1 dan kau akan nampak segalanya dipermudahkan olehNya.

As usual, kalau nak buat suprised kena sebulan sebelum, Thanks iya, sebab sama-sama pening dengan aku dalam plannedkan benda ni. Tapi first time haikal tak dapat join suprisedkan birthday Izza (Jaja). Haikal ni jenis multi-tasking. Okay, plannya, Izza hanya tahu aku nak planned birthday jira sahaja. Jira pulak, tahu aku nak planned birthday izza sahaja. So masa kejadian izza nyanyi untuk jira, jira nyanyi untuk izza. Hahahaha, 


Ditakdirkan pulak. haritu, dorang pakai baju hitam yang sama, tudung pun sama. Dalam dunia ni takde benda  yang kebetulan semua dah dirancangkan oleh Allah. Rasa bersyukur sangat-sangat sebab benda yang dirancang berjalan dengan lancar. To jira and Izza, thank you kerana sudi jadi sahabat saya dan menerima aku seadanya. Takde benda yang paling mahal dalam dunia ni melainkan persahabatan kita. Kalau aku cakap aku sayang by word mungkin korang kurang percaya, so semua yang aku buat ni, khas untuk korang. MASA korang adalah benda yang paling berharga untuk aku. Lupa aku takpe, tapi jangan lupa nama aku dalam setiap doa korang. terasa dengan korang adalah benda yang aku dah lali. Sebabkan terasa tuh mendidik siapa aku sekarang. 

THANKS FOR EVERYTHING


The dulang Birthday Suprise. Huhu.