Home Twitter Instagram YoutubeChannel

December'13


Assalamualaikum, glad to see my new blog. First of all i already deleted all my latest posting. It is because i want to create something new. To whoever that read my post i hope you in good condition just like me. Alhamdulillah. After this no more school , sport, teachers that always take care about me, outing door and others. Horeayyyyyyyyyy, Akhirnyaaa aku berjaya menamatkan zaman PERSEKOLAHANku. sudah lama aku tunggu. Bila dah sampai macam tak percaya je yang aku dah habis sekolah. Hikhikhikkk. Pray fo my best result on SPM, inshaa Allah. So macam yang aku jangka , habis sekolah ni takde lah best mana. Still bored . Thats why went i was in school aku benci school holiday. Nothing to do. Fyi , i work with my mummy . I Baked a cake , chocolate, pavlova and other, later aku akan post semua tuh. Habis je SPM, tiap2 hari aku tengok movie. wahhh like a boss. Takde siapa nak suruh aku belajar lagi, kena marah apa semua. Now adik aku yang paling last je lah yang kena semua tuh. (Y) hahahhaha. After this fikir what i want to be ? and university mana aku nak masuk ? tiktoktokk .... Ya Allah , permudahkanlah urusan ku. So byebye everyone. xoxo Adibah .