Home Twitter Instagram YoutubeChannel

Awesome Classmate Ever


Love them to the moon and back. Whatever She/He i love to friends with them. Dorang semua baik2 nakal. We know each other because of Allah. Allah know the best thing for us. Im so glad to have them in mylife. Mereka sentiasa buat aku tersenyum. Classmate 5UM i want u to know you're the best classmate that i ever had. I hope we can meet again, lepak, nyanyi bersama-sama lagi. Nanti kalau korang nak KHAWIN jangan sesekali lupa ajak aku taww !! Almaklumlah, semua dah ada pasangan masing2 kan. ingat ayat aku ni *aku bukan sentiasa ada dengan korang, hanya Allah sahaja yang akan sentiasa jaga dan ada  dekat dengan korang* so jaga hubungan korang dengan Allah. Jaga SOLAT !! and Please jaga diri korang elok2 okay. One more thing , Aku doakan korang semua berjaya dalam SPM. Amin. Okay Then, Kalau ada jodoh kita jumpa lagi. Byebye love. xoxo Adibah. Bye TeamStudygroup, aiman, anuwar, and syaza. nanti kita belajar sesama lagi k.