Home Twitter Instagram YoutubeChannel

Cuti dah Habis

Assalamualaikum Semua,

Cuti Sem dah habis dah, Tapi naik cuti sem kali ni serious tak semangat. Idk why, mungkin rasa kehilangan tu masih ada lagi. Terbayang-bayang yang arwah opah masih ada. Sedar tak sedar izza dah last sem dah kali ni. Makin sedihlah nampaknya sebab nanti dia akan masuk degree pulak! Hahahhaa. Aku ingat boleh habiskan diploma sesama dengan kau tapi Allah have plan a best journey for me. Alhamdulillah, aku pun dah masuk sem 3 dah. Hi KUIS kesayangan. haha. Sebelum cerita ni berlanjutan jom throwback sikit kenangan-kenangan lama. hahahah.


kacau orang kerja itu part-time kami.


Bila kami dah makin besar.




Haha, Rindu pulak dengan semua-semua ni. Ya Allah cepatnya masa berlalu. Terima kasih sangat. Izza im so glad know you as a friend. Walaupun pada mulanya aku tak pernah terfikir akan rapat dengan kau. Terima kasih bebanyak kerana sepanjang cuti sem ni banyak travel dengan aku, meniaga lah, apa lah, teman aku ulang alik pergi KUIS semata-mata nak siapkan kertas kerja, dan paling tahan dengar aku bebel. Lepastu main make-up sama-sama, acah jadi cikgu prac. Kenangan yang paling best. Kita lawa sama-sama, buruk pun sama-sama. Hahaha, best lagi kalau iya pun ada dengan kita sekali.

Izza ni, paling suka tried benda-benda tradisional. Kalau ok Alhamdulillah. Kalau TAK ok tadah jelah, telinga dengar dia bebel pasal benda tu. Ahahahah, walaupun kau selalu busy, and lupa birthday aku. Aku tetap sayang kau, and sentiasa doakan yang terbaik buat kejayan kau nanti. Ingat za, whatever happen put Allah first macam yang kau selalu nasihatkan aku. Lost contact dengan aku takpe, lost contact dengan Allah Jangan sesekali. Kuatkan semangat untuk last sem kau. Buat yang the Best and Gempak, macam mana aku kenal kau jenis yang tak pernah putus asa dalam mencuba segala benda. Kekalkan dekan kau dari sem 1 sampai LAST SEM ok. Graduation kau nanti AKU DATANG! nak bagi hadiah! Tapi jangan beranganlah aku bagi hadiah bunga-bunga kat kau eh. Haha, Last Selamat berpuasa! Aku tahu kau sentiasa KUAT.  Doa.