Home Twitter Instagram YoutubeChannel

Queen Izza :*


Assalamualaikum, SelamatMalam.
 As i said before , i going to post about her! and this is the day!!!! heheheh. I end up the month of February very well. Every single day, always have Izza that accompany me. Since bulan january lagi. Dia terbabit dalam rombongan ke LANGKAWI. heheeh. So till now lah kemana aku pergi always dengan dia,  nak-nak "laki" dia pergi plkn!! Apa lagi memang aku ajak lah dia keluar dari duduk rumah termenung sana termenung sini. ahahahaah . And setiap kali tuhlah day well spent. She know the way to cheers me up, and she's be my best kaunselor just like my zePRS. padan sangat lah dengan cita2 dia yang nak jadi KAUNSELOR. Seriously tak terpikir langsung lepas sekolah will meet her and lepak together. Sebab masa dia sekolah kat KLIA dulu rapat2 macam tuh macam tuh jealah. Hahhahaah, kalau orang yang tak rapat dengan dia mesti akan kata dia sombong "yes i'm" susah gila nak bercakap dengan dia. Kalau bercakap pun pasal latihan rumah sukan or what. Athlete dia ni dedulu. Bila dia pindah TTJ hilang lah pelari pecut rumah sukan kitaorang . Hheheheh . She's very kind . Kalau keluar je selalu belanja aku. Alahai, A big thanks for you Izza. Im very happy to knew you!! Bak kata izza "kawan lepas SPM" heheheh. Hope kau takkan bosan berkawan dengan AKU. Thanks for everything izza!! Aku sudah pun menunaikan janji aku with our activities. I will not leave you in sadness, now dah bulan 3!! bersabarlah wahai kawan dengan penuh kasih dan sayang menunggu laki kau pulang okay. ahhahaha. Fyi, once dia dah bebel, just heard it!! Izza i just want you to know that i do love you as my friends, and i really hope when you continue your studies we can still lepaking together again okay!! and ingat janji kau kat aku " Aku nak jadi orang yang terakhir lepak ngan kau before kau sambung belajar okauuu"!!!! LOST CONTACT itu jangan sesekali. You have any way to contact me. kalau lupa dekat aku, saja jea lahh tuhh. ~~~~ Take a good care of yourself okay pendek. Muahhh. Hug and kisses from me. Goodluck on your result SPM.