Home Twitter Instagram YoutubeChannel

Rindu Separuh Mati !!


Assalamualaikum, Hey there . Sungguh Cepat masa berlalu. Weyhhhhhhhhhhh aku rindu korang semua. setengah mati tahu takkk ?? lagilagi bila aku pergi sekolah, tolong cikgu handle form 1 tahun ni. Naiklah rindu aku dekat korang. Rindu yang tak mampu diucap dengan kata-kata. Only Allah know my feeling on that time. Masuk je dewan tuh kenang bersama dengan korang-korang semua keluar. Damnnn !! Orentasi form 1 tahun ni tak sebest tahun lepas , tahuu !! korang takde!!!. Then orentasi dorang 3 hari je. Sedih kan ? Itu semua tak penting !! Apa yang penting aku rindu korang SEMUAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Rindu nak buat program dengan korang !! gaduh, ketawa, bersama-bersama. Aku selalu berharap agar persahabatan kita kekal. Amin. May Allah bless all of you. Tak salah pilihan aku time mula2 korang semua nak masuk PRS. I choose the right one. Korang semua are the best group that i ever had. Keep in touch okay. Rasa nak nangis pun ada. Sebab terlampau rindu. HAHAHHA, gedik gila aku. Tapi itu adalah kenyataan.  So guys please jaga diri korang baik2 okay. Kalau ada jodoh kita akan jumpa lagi. Inshaa Allah. xoxo Adib. Remember aku akan sentiasa sokong korang dari belakang. whatever it's. Muahhh.